Glömde...... *suck*

Lovade ju i förra inlägget att återkomma med lite dokumentation när jag fixade med grannens slutsteg.....
*Snyft*
Blev så itagen när jag fann ett brev i lådan innehållandes en st BD179 transistor så jag skruvade ihop steget och glömde helt bort kameran.
Men, jag kan ju istället passa på att klaga lite på Coop´s jävla kaffe.





Hur fan kan man sälja sånt bajs?
Jag blir hellre överkörd av en full turk i en Bolinder-Munktell än dricker det skiten.
Det finns däremot gott kaffe, även på Coop:





Nu menar jag inte att just SkåneRost är den bästa, men allt kaffe från Zoegas utklassar alla andra sorter.

Så, fick jag gnälla lite åxå..
Ha det gott, alla.... //BG

Kommentarer
Postat av: SA7ACO

så är det, Zoega är bäst....

2011-02-16 @ 14:31:08
URL: http://amatorradio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajjemensan :-)

2011-02-16 @ 18:44:32
URL: http://tivolibg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0