Dyra jävla byxor......Å en full brud

Var runt i byn idag å letade efter ett par jeans till vettigt pris.
När jag gått igenom alla UFF & Röda Korsets klädcontainers utan framgång fick vi dra oss till Dressman.
Hittade där ett par byxor i behaglig halvurtvättad modell till REA-priset 149:-
Jaja, det är ju rätt ok, tänkte jag och inhandlade dessa.....



När vi sedemera lämnat DressMan, efter att ha provat 4 olika storlekar, så gick vi in på Lindex.
Där hittade sambon ett par jeans, som kostat 499:- och nu endast kostade 99:-



De e väl självaste satan.... Varför måste mina byxor vara dyrast??
Kan åxå tillägga att tävlingen är avgjord, närmast var Pierre med sin gissning på en IC-2 microfon.
Det var en Icom-mic, men egentligen är rätt beteckning Icom SM-2, hehe..... Aja, det kommer att landa ett pris hemma hos Pierre nån av dom närmsta dagarna......

Hittade en full brud som inte verkar ha några problem med byxor, varsågoda:



Själv dricker jag mest lättöl, av den här modellen:



Bojkotta klädindustrin....... //BG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0