Daiwa, Yaesu, Icom & Onyx! TÄVLING!!

Har inte gjort ett skit idag, så jag bjuder på några bilder samt en TÄVLING!!

Först en bild på min lilleputt-rig:



Sen en liten bild på Daiwa-kombon:



Sen, en liten bild på ett nödvändigt tillbehör:



PSK-31 är åxå kul:



Nåväl, nu över till TÄVLINGEN.
Jag lägger upp en bild här, den som först gissar vad det är vinner ett hemligt pris.

Vinnaren presenteras på Fredag och är kontrollerad av Lef "Loket" Olsson....eller inte, kanske, men hursomhelst så är det ett fint pris i potten.

Här kommer bilden, mina vänner:



Så, gissa på nu!! 73 //BG

Kommentarer
Postat av: SA7ACO

ä jö en ptt på en IC-2 mic jööööö

2011-02-16 @ 20:14:58
URL: http://amatorradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0