Äntligen... som Gert Fylking skulle sagt

Så har lur-fronten, eller ´remote handset´ kommit på min Storno 6000.
Har lite små inställningar kvar, annars funkar det kanon :-)





Blev bra som fan, hade problem med att hitta kontaken mellan front och radio, men jag uppfann ett sätt att använda den från den andra, icke-lur-fronten, utan att förstöra den, så nu kan jag välja vilken fron som ska användas, den sitter bara med 2 skruvar, mycket smidigt....
Sen kan man ju undra varför man ska välja..... de undrar jag åxå, haha... Ha de gott

//BG

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 18:51:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0