Jag hatar kylskåpsmagneter.....

Efter avslutad LCHF-frukost tilsammans med sambo och dotter, bestående av äggröra (inte sambon, utan själva frukosten), så skulle jag starta vår robotdamsugare, Fido. Naturligtvis var det ingen ström i Fido, så jag skulle ta ner laddaren från kylskåpet.
Då fastnade laddaren i en kylsåpsmagnet vilket gjorde att jag tappade den och böjde kontaktpinnarna.
En perfekt start på dagen.
Fick sopa köksgolvet istälet :-(
Här e Fido:
Ett videoklipp när Fido flänger runt lite......

Kommentarer
Postat av: Agga

de fick du jobba själv älskling :) Puss

2010-03-09 @ 10:05:05
Postat av: TivoliBG

Jaa.... suck...puss

2010-03-09 @ 10:07:26
URL: http://tivolibg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0